№ з/п
|
Назва заходів
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
Відмітка про виконання
|
1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ
|
1.1.
|
Картонування документів – 223 справ
|
|
начальник архівного відділу
|
|
1.2.
|
Перевіряння наявності документів – 2184 справ
|
|
начальник архівного відділу
|
|
2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ
|
|
|
|
|
|
2.2
|
Каталогізація управлінської документації – 450 карток по 30 справах
|
|
начальник архівного відділу
|
|
3. Формування НАФ та експертиза цінності документів.
|
3.1.
|
Приймання на державне зберігання Управлінської документації – 223 од.зб.
|
|
начальник архівного відділу
|
|
3.2.
|
Схвалення ЕПК описів справ на управлінську докуметацію – 304 од. зб. погодження ЕПК описів справ з особового складу – 151 од.зб.
|
|
начальник архівного відділу
|
|
3.3.
|
Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 12 перевірок
|
|
начальник архівного відділу
|
|
4. Використання інформації документів НАФ
|
4.1.
|
Виконання запитів: тематичних – 120 соціально-правового характеру - 40
|
|
начальник архівного відділу
|
|
4.2.
|
Організація роботи користувачів у читальному залі
|
|
начальник архівного відділу
|
|