Саєнко Інга Петрівна -
Провідний спеціаліст архівного сектору Сквирської райдержадміністрації, призначена на посаду розпорядженням голови райдержадміністрації № 45-к від 27 травня 2013 року
Саєнко Інга Петрівна закінчила Білоцерківський державний аграрний університет 2011 року за спеціальністю " Менеджмент організацій"
Основними завданнями спеціаліста є організація використання відомостей, які містяться в документах Національного архівного фонду, що мають місцеве значення.
Спеціаліст відповідно до покладених на нього завдань:
1) приймає від юридичних та фізичних осіб заяви, запити відповідає за ведення реєстраційної документації; проводить розрахунок вартості тематичних архівних довідок, витягів, копій, контролює своєчасну оплату юридичними та фізичними особами архівних послуг у сфері використання архівних документів, веде відповідну документацію; здійснює облік і звітність про проведену роботу; проводить науково-технічне опрацювання документів Національного архівного фонду, які зберігаються в архівному секторі;
2) організовує користування документами Національного архівного фонду місцевого значення користувачами (юридичними та фізичними особами) в читальному залі архівного сектору, відповідає за ведення відповідної документації зазначеної сфери використання документів згідно з чинним законодавством та Основними Правилами роботи державних архівів України; здійснює облік і звітність про проведену роботу;
3) організовує користування документами Національного архівного фонду місцевого значення юридичними особами за межами архівного сектору, відповідає за ведення відповідної документації зазначеної сфери використання документів згідно з чинним законодавством та Основними Правилами роботи державних архівів України; здійснює облік і звітність про проведену роботу;
4) як секретар експертної комісії (ЕК) архівного сектору за вказівками голови ЕК забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома архівних підрозділів юридичних осіб та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереження.